
Redovisningsekonom på deltid ca 50 % till organisation på Kungsholmen - Avanzera AB
Stockholm, STHM
Vårt uppdrag:
Till vår kund på Kungsholmen söker vi nu en redovisningsekonom på deltid ca 50%. Arbetstiderna är flexibla och det är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera alternativt inneha F-skatt sedel. Arbetet är ute hos vår kund och ligger centralt i Stockholm i fina lokaler och har 8 anställda.
Arbetsuppgifter:
Exempel på arbetsuppgifter är
- Leverantörsreskontrahantering
- In- och utbetalningar
- Löpande bokföring
- Månadsrapportering
- Delaktig i årsbokslut
- Lönehantering för kontorets åtta anställda
- Budget- och prognosarbete
Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av redovisning och lönehantering under minst ett par år, gärna från mindre bolag. Du har god systemvana och det är en merit om du arbetat i affärssystemet Navision. Som person är du serviceinriktad och trivs i en roll med många kontaktytor. Du är en ansvarstagande person som levererar i tid och arbetar på ett noggrant och strukturerat sätt.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Till vår kund på Kungsholmen söker vi nu en redovisningsekonom på deltid ca 50%. Arbetstiderna är flexibla och det är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera alternativt inneha F-skatt sedel. Arbetet är ute hos vår kund och ligger centralt i Stockholm i fina lokaler och har 8 anställda.
Arbetsuppgifter:
Exempel på arbetsuppgifter är
- Leverantörsreskontrahantering
- In- och utbetalningar
- Löpande bokföring
- Månadsrapportering
- Delaktig i årsbokslut
- Lönehantering för kontorets åtta anställda
- Budget- och prognosarbete
Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av redovisning och lönehantering under minst ett par år, gärna från mindre bolag. Du har god systemvana och det är en merit om du arbetat i affärssystemet Navision. Som person är du serviceinriktad och trivs i en roll med många kontaktytor. Du är en ansvarstagande person som levererar i tid och arbetar på ett noggrant och strukturerat sätt.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera